Zwarte Woudvan tijd in Wolfach

10 september 2017

Zaterdag 9 september 2017
Vroeg het bed uit de wekker ging om 6.45 uur. Ontbijt en om 8.30 uur wandelen we naar de bushalte. Het is bewolkt en bij de bus begint het te regenen. De bus is op tijd en we hebben zeeën van tijd in Wolfach. De trein naar Offenbach gaat om 10.20 uur en we arriveren volgens schema. En dan begint het gedonder. De ice naar Frankfurt gaat maar tot Baden Baden, met de bus naar Rastatt, dan weer in de ice. Eten, drinken en kletsen tot Frankfurt. Deze stad heeft een prachtige moderne skyline. Om 14.10 uur overgestappen tot Dusseldorf en om 16.48 uur in de trein naar Venlo. Weer overstappen 17.05 uur richting Utrecht. In Utrecht hebben we even een patatje gegeten en om 19.23 uur richting Amsterdam. Maar ook daar moesten we overstappen. Gelukkig ging er een extra trein richting Uitgeest. Willen en Hennie hadden in Utrecht een trein eerder genomen en Gerrit en Tini pakten in Amsterdam de bus. Ik stapte om 20.20 uur mijn huis in. Wat een dag. Leek wel op een dagje treinen met Dillan maar dan met bagage en een gezelschap van 13 personen. Dus extra vermoeiend. Maar de wandelvakantie was een groot succes mede door het prachtige weer en het goede programma van Anneke en Willem.

1. Esther:
    10 september 2017