Schotland

14 augustus 2017 - Woolsington, Verenigd Koninkrijk

Maandag 14 augustus 2017
Laatste dag nog even douchen, ontbijten en wegwezen. Om 9.00 uur stappen we weer in de bus en gaan richting Durham. Om 10.30 uur staan we op het marktplein en we mogen de raadzaal even bewonderen. Erg mooi met wapens en schilderijen. Dan wandelen we gezamenlijk naar de Cathedral. Deze is ontworpen door Bisschop Carileph. We kregen in de Cathedral ern rondleiding van Mirjam. Heerlijk in het nederlands. Daarna een wandeling langs de rivier en eten met Ben en Angelique op een terrasje achter een smal steegje. Ook nog even in het winkeltje met de aparte schoenen gekeken. O. A. Cinderella in een glazen hak en een laarsje met allemaal hartjes. Terug langs de rivier naar de bus. Nog even een fotostop bij het standbeeld van de engel van het noorden. Groot metalen beeld met vleugels, 20 meter breed en hoog met een fundament van 20 meter in de grond. Inchecken op de luchthaven en door de douane. Als we verder wandelen bemerkt Anneke dat ze haar telefoon en i.d.kaart kwijt is. Dus terug naar de douane. Hier werden we heel fijn geholpen en na een klein kwartiertje had ze haar eerste spullen weer terug. Was in een bak blijven liggen. Dan aan de thee/koffie. Vliegtuig vertrekt op tijd en we hadden een prettige korte vlucht. Wegens uur tijdsverschil. Geland om 19.44 uur maar eer we de koffers hadden waren we een uur verder. Paul en Sonny kwamen ons halen. Eerst Anneke naar huis gebracht en toen naar de Boeg. Ze gingen mee even foto's kijken en om 23.45 uur zwaaide ik ze uit. Tanden poetsen en plat, morgen komt de koffer wel.
Dit was Schotland.

1. P.W. van van Amersfoort Truus:
    15 augustus 2017
    Weer thuis! Laat naar bed! Je kan terug kijken op een hele mooie reis.
    Ik bel je. Groet, Truus.