Ierland

14 augustus 2016

Het was nog even spannend of we konden eten in de Bistro. Maar er waren toch nog vrije plaatsen. Alleen zaten we op de tocht. Om een andere tafel gevraagd maar niet gekregen. Het eten was prima. Alleen Annemarie of Liesbeth zei jullie mogen alles tegelijk brengen. Nou dat was lachen. Til aan de soep en hoofdgerecht tegelijk. Na afloop nog een irish koffie. Om 22.00 uur weer op de kamer.

Zondag 14 augustus
Heerlijk uitslapen. De wekker gaat om 8.00 uur. Achter elkaar douchen en ontbijten. Veel reisgenoten waren ook een uurtje later opgestaan. Koffer pakken en nu maar wachten tot 11.00 uur want dan rijdt de bus voor. Het regent dus snel koffer afgeven en in de bus. Amieke houdt nog een praatje en met 30 minuten zijn we op het vliegveld van Dublin. Het is weer droog, inchecken gaat snel en ook bij de douane geen problemen. Even naar het toilet en langs de winkeltjes en nu wachten op het gatenummer. Met een half uurtje vertraging vertrekken we uit Dublin en hebben een goede vlucht. Van iedereen afscheid genomen en om 17.00 uur hebben we de koffers en hup naar de trein. Even verwarring tussen Til en mij en staan we op het verkeerde perron. Weer de trap op met de koffer en snel naar perron 3 en jahoor net nog de trein gehaald. 17.30 in Zaandam en we besluiten toch naar huis te lopen. Op vakantie gaan is leuk thuiskomen is fijn. De koffer uitgepakt en de was gesorteerd. Post nagekeken en de planten verzorgd. Nu aan de thee en ontbijtkoek.

Dit was Ierland