Gran Canaria 2024

21 januari 2024 - Mogán, Spanje

Zondag 21 januari 2024

Zondag rustdag, dus geen excursie, geen wandeling, maar zonnen, lezen en zwemmen. Na een sportieve dag gisteren,  vinden we dat we vandaag niets hoeven te doen. Wederom een kort verslag. De zon schijnt uitbundig en na ons ontbijt gaan we naar het zwembad. Nog even een praatje met onze hollandse buren met kinderen en dan languit. Oh Gerard gaat eerst nog koffie halen met cake. Heel smakelijk. Dan pakken we de boeken en zijn het eerste uurtje zoet. Gerard lees een thriller en ik "de suiker was duur". Tussendoor nog even een paar baantjes zwemmen en koffie drinken. Even lunchen en dan is mijn boek uit. Een biertje gaat er bij Gerard in en ik heb een alcoholvrije cocktail. Behoorlijk zoet maar lekker fris. Gerard trekt nog een paar baantjes en  dan gaan we terug  naar ons appartement.  Douchen, haren wassen en daarna aloevera in haren masseren. Tenslotte niet voor niets gekocht. Blijkt  het goedje niet zo lekker te ruiken. Jammer maar morgen mag ik het er pas uitspoelen. De geur verdwijnt buiten wel iets. Dus volgende keer iets minder en dan maar 's avonds laat. Ik heb garen mee om te breien, maar na een proefritje niet de juiste pennen. Dan maar een filippine oplossen. Gerard zit helemaal in zijn boek,  heb ik geen  kind aan. Dan dineren, koffie, even staan kijken bij de ABBA show en nu een spelletje skipbo. Ik hoop te winnen.

Ik ook G.

1. Yvonne de Jong-Schipper:
    21 januari 2024
    Een welverdiende rustdag na zo’n actieve dag als gisteren. Beetje lezen, lekker chillen 😎 en een baantje trekken. Heerlijk dat het kan hoor.
  2. Esther:
    😎🫠🥰😘😘
  3. P.W. van van Amersfoort Truus:
    22 januari 2024
    De naam van het boek is toch: Hoe duur was de suiker. Jaren geleden gelezen.
    Fijn zo`n hele dag niks te moeten, morgen maar weer.
  4. E. A. de Jong:
    22 januari 2024
    Je hebt gelijk. Ik ben in de avond blijkbaar niet meer zo alert.
  5. P.W. van van Amersfoort Truus:
    23 januari 2024
    Ik dacht misschien een andere uitgave. Mooi boek.