Gran Canaria 2024

17 januari 2024 - Puerto Rico, Spanje

Vervolg 16 januari 2024

De temperatuur op het terras daalt dus gaan we naar binnen. Ook de wind doet zijn best. Het thema van het eten was internationaal. O.a. spruitjes. Toch lekker gegeten en met een glas wijn in de hand terug naar het appartement. Nog een spelletje skipbo (1/1).

Woensdag 17 januari 2024

Aardig geslapen!. Hollandse buurkinderen (3 en 1 1/2 jaar)  waren al vroeg aan het spoken. Vandaag rustdag. Eerst ontbijt en daarna een paar baantjes (4) in het zwembad, (temperatuur 25 graden) en in de zon opdrogen. Vergeten foto's te maken.De zonnecreme is aardig gebruikt. Koffie halen bij de bar en zowaar onze ereaders gebruikt. Na de lunch weer een paar baantjes zwemmen en drogen in het zonnetje. Toen waren we het zat, terug in  het huisje omgekleed en op ons eigen terras in de schaduw gezeten. Een rondje gewandelt en een paar boodschappen gedaan. Bij het winkelcentrum is het erg druk. De mensen volgen het handbaltoernooi op grote schermen. O.a. Nederland tegen Denemarken.   Omdat de temperatuur aardig daalt, op tijd naar het restaurant en een plekje gezocht. Meerdere mensen denken hetzelfde. Vooraf een wijntje en daarna lekker gegeten met als toetje een Irisch koffie. Terug in ons huisje nog een spelletje en dan de koffer in. Morgen vroeg op want er staat een excursie geboekt. Om 8.15 uur klaar staan bij de receptie voor de highlights van Gran Canaria.

1. Claudia Hooreman:
    17 januari 2024
    Dat klinkt als een echte vakantie dag! Heel veel plezier met de tour morgen!💋
  2. P.W. van van Amersfoort Truus:
    18 januari 2024
    Wat een verschil, drogen in de zon! Hier schijnt ook de zon maar het is koud!!!!!
    Fijne dag vandaag! Truus.
  3. Esther:
    19 januari 2024
    Jullie hebben echt de goede week gekozen!! Hier 30 cm sneeuw in Limburg. In Noord Holland gelukkig wel zon, maar koud. Goed weer om goed verkouden te zijn. Have fun!