Gran Canaria 2024

15 januari 2024 - Middelbeers, Nederland

Zaandam 15 januari 2024

We gaan op vakantie naar de zon. Hier in Holland is het koud en wordt er sneeuw verwacht, dus nemen wij het vliegtuig naar Puerto Rico. 04.45 de wekker gaat af. Onchristelijke tijd maar we moeten er wat voor over hebben. Sascha levert ons af bij vertrekhal 3  waar we de koffer zelf inchecken. (Nouja met hulp). Dan de douane en aan de koffie. Even een Voetbal International en krant kopen en naar de gate C6. Daar de slurf niet werkt, moeten we via het platform naar het vliegtuig. Trap af en trap op,   nostalgie. Ook worden de vleugels nog ijsvrij gemaakt met stoom en vertrekken we een uur later. Reisduur 4 uur en 29 minuten. Dus reken maar uit. Na een goede vlucht, koffer ophalen en taxirit zijn we om 15.30 plaatselijke tijd in ons appartement.  Alles ziet er goed uit:  begane grond met terras, douche echter geen zeezicht. Maar je kunt niet alles hebben. Koffer uitgepakt en even voor een hartige hap naar het restaurant.  Fijn terras en ohja het weer is: heerlijke temperatuur, geen zon. Er is volop belangstelling voor de bingo. Hollandser kan niet.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sascha:
    15 januari 2024
    Heerlijk toch die warmte. Dan ben je die vertraging zo vergeten😉 Geniet ervan samen😘
  2. Esther:
    15 januari 2024
    Lekker hoor. En nu gaan genieten!!!🌞🌞🌞
  3. Claudia Hooreman:
    15 januari 2024
    Geen zon, maar heerlijk warm! Geniet met volle teugen!
  4. P.W. van van Amersfoort Truus:
    16 januari 2024
    Goede morgen! wat een mooi begin met dit verslag. Ik zie het voor me. Heel veel plezier!
    Tot morgen! Truus.