Duitsland

7 september 2015

Maandag 7 september 2015
Op tijd wakker en ontbijten. Het is droog, hoera!!!!!!! Na het ontbijt heerlijk op het balkon gezeten en naar de verhalen van de andere wandelgenoten geluisterd die bij Willem en Hennie op het balkon onder mij zaten. Om 11.00 uur verzamelen want vandaag gaan we eerst met de bus. Ondertussen zijn Willie en Freek terug gewandeld naar de plek waar Willie haar bril miste. En oh wat een wonder, Willie zag haar bril in een plas liggen. Een beetje uit zijn model maar dat weten ze op te lossen. Een leuke busrit naar Bispingen en nog wel gratis. Eerst koffie met blauwe bessentaart. Erg lekker maar ligt erg zwaar op de maag. Dan starten we een rondwandeling. Nr 02. En jahoor bij het eerste bordje al in de fout. Bert en ik kijken niet goed naar het pijltje. Maar het is toch goed gekomen. Een mooie tocht met prachtige vergezichten. Ringslangetjes, mestkevers en mooie paddestoelen. Het weer kan niet beter, echt lekker wandelweer. Onderweg een broodje gegeten en bij het eindpunt nog even aan de thee. De rondwandeling is bijna 10 km. Dus goed te doen. Om even over half zes gaan we met de bus terug naar ons hotel. Omkleden en om 19.00 uur aan tafel. We kunnen goed merken dat er minder gasten zijn want de bediening is deze keer lekker vlot. Vanavond soep, kip met kerriesaus, groente en aardappelen en ijs toe. Geen klachten. Na het eten een spelletje "keesen". Willie, Frieda, Corrie en ik. Vreselijk gelachen. Om 23.00 uur op de kamer. Verslag en slapen.

1. P.W. van van Amersfoort Truus:
    8 september 2015
    Zie je wel, na regen komt zonneschijn. In ieder geval droog.
    En... de bril gevonden, wat wil je nog meer?
    Morgen weer zo'n dag? Ik zal duimen ! Groeten en veel plezier!