Boedapest

15 mei 2017

Maandag 15 mei 2017
Heerlijk geslapen, goed ontbijt en de koffer ingepakt. Laatste activiteit voor we naar huis gaan. De tram naar de markthallen. Tenslotte hebben we de tijd tot 13.55 uur. Prachtig weer. Maar dit keer stappen we in de verkeerde tram en gaan we niet de brug over maar voor de brug naar links. Geen nood, bij de volgende brug eruit en daar kan Esther nog even foto's maken van St Gellert. Lopend de brug over en daar de juiste tram gepakt. De markthallen buiten mooi gebouw en binnen à la oosterse markt Beverwijk. Ook hier aanbod heel veel hetzelfde. Esther koopt iets voor Dillan en Linsey en we kopen allebei een mooie sjaal. Bij het restaurant eten we iets heel zoets. Soort pannekoek met aarbeien, room, kersen en suiker. Daarna aan de overkant nog even thee gedronken. Met de metro (Esther wil onder de Donau door ) terug naar het hotel. In de lobby wachten op de taxi. Onze taxi is vroeg en daardoor zijn we ook vroeg op het vliegveld. Bagagecontrole is hier zo gebeurd. Even langs de winkeltjes en dan naar Burger King. Even zondigen. Mag best na al de gezonde saladedagen. Dan wordt het wachten, de vlucht heeft vertraging. Met vertraging toch de lucht in. Op schiphol fijn onthaal door René, Dillan en Linsey met bloemen. In Wormerveer nog een kopje koffie en dan naar huis en de koffer in. Dit was een hele fijne leerzame vakantie met dochterlief.

1. P.W. van van Amersfoort Truus:
    15 mei 2017
    Een prachtig slot. Je moet wel bekaf zijn. Welkom thuis en bellen doen we morgen. Groet Truus.
  2. Esther:
    20 mei 2017