Ierland

4 augustus 2016

4 augustus 2016
Bertus staat voor de deur en het is 6.30 uur. Ingestapt en zonder oponthoud arriveren we ( Til en Els) om 7.00 uur op Schiphol. Erg vroeg maar er is koffie. Mensen kijken is erg leuk, maar wat wordt er veel meegenomen. Karretjes vol. Om 8.30 uur kunnen we inchecken dus nog even geduld. Eindelijk 8.30 uur inchecken, douane en paspoortcontrole. Til liep te snel achter me aan en we zaten meteen opgesloten. Een vriendelijke jongen verloste ons en we konden verder. Winkeltjes kijken en aan de koffie. Na een goede iets verlate vlucht arriveren we om 12.00 uur (ierse tijd) in Dublin. Grote groep 37 personen en Amieke (reisleidster ) Clifford (buschauffeur). Bui regen dus vlug naar de bus en opweg richting Dundalk. Onderweg naar Bru na Boinne vlakbij Drogheda waar we een rondleiding kregen op het complex at Knowth. Vanaf het infocentrum werden we met de shuttlebus naar de tombes gebracht. Interessante grafheuvels met ook een wooden headstone. Om 18.00 uur arriveren we in Crown Plaza. Om 18.30 uur diner.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. P.W. van van Amersfoort Truus:
    5 augustus 2016
    Gelukkig een positief bericht over Schiphol en meteen al mooie dingen gezien en regen!!! Nu weet je dat je in Ierland bent. Wens je nog heel veel mooie plekken om te fotograferen. Groet!
  2. Yvonne de Jong-Schipper:
    5 augustus 2016
    Fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen, geniet van al het moois wat er in Ierland valt te zien. Veel plezier en groetjes van ons allemaal.
  3. Esther:
    7 augustus 2016
    Veel plezier mam en Til. Ik ben blij dat jullie een goede reis hebben gehad en al de eerste dingen hebben gezien. Groetjes REDL