Gran Canaria 2024

23 januari 2024 - Puerto Rico de Gran Canaria, Spanje

Dinsdag 23 januari 2024

Allebei goed geslapen en rustig aan de nieuwe dag begonnen met een uitgebreid ontbijt. Dan de badkleding aan en stoelen gezocht bij het zwembad. Het waait heel erg, maar omdat de zon schijnt is het niet koud. Gerard duikt weer in zijn spannende boek en ik ga naar de nagelstyliste. Na een half uurtje heb ik 10 keurig verzorgde nagels in een zacht kleurtje roze gelakt. Ik krijg de boodschap mee, "doe voorzichtig,  nagels zijn kwetsbaar".  Gerard begrijpt de hint en gaat koffie met koek halen. Daar zit ik dan met mooie nagels en durf geen boek te pakken. Daarom maar een uurtje zonnen. Als ik opsta natuurlijk een nagel beschadigd.  Het is ook aan mij niet besteed. We lezen onze boeken en drinken nog koffie.  We lunchen en als het eten gezakt is gaan we even zwemmen. We beginnen al aardig aan het nietsdoen te wennen. Het is een aardig zwembad en af en toe wordt er door de Engelse ouders en kindjes gebruik van gemaakt. Tussendoor trekken wij er een paar baantjes. Na het douchen gaan we even wandelen en zien net nog de laatste 7 minuten van de handbalwedstrijd op grote schermen bij het winkelcentrum tussen de Slowakije en Denemarken.  De Slowaken winnen met 28 tegen 26 punten.  Terug bij het appartement maakt Gerard een foto van de mooie lucht. Er hangt een laag damp boven de zee en daardoor is het vanavond aardig fris en is een vest geen overbodige luxe. Lekker gedineerd met als afsluiter Irish Coffee. Nog even naar liedjes van Tom Jones en Engelbert Humperdinck geluisterd. Gezongen door een Spanjaard. Terug in ons appartement het laatste deeltje van deze rustige dinsdag doorgebracht met het gewone ritueel, nl. Verslag en een spel.

1. Esther:
    23 januari 2024
    Mooi plaatje!
    En je hebt nog nooit zoveel Irish Coffee gedronken als afgelopen jaar 🤣🤣🤣
  2. P.W. van van Amersfoort Truus:
    24 januari 2024
    Jammer, toch een nagel beschadigt. Wel weer een aardig verslag dat ligt je beter!
    Tot morgen!