Duitsland

11 september 2015

11 september 2015
Vandaag is Corrie Deswert jarig (75) en dat willen we niet zomaar voorbij laten gaan. Dus de stoel versiert, ballonnen opgeblazen en aan een slinger gehangen. Cadeaus verzamelt en Corrie toegezongen. Ze is erg blij met de cadeaus. Na het ontbijt, het zonnetje schijnt, gaan we op pad naar Wehle. Flink de pas erin, maar algauw zien we allerlei paddestoelen en die gaan we fotografen. Na een oponthoud (rust , broodje, appeltje) gaan we toch verder dan het eerste plan. We komen weer uit bij Wesel. Dan hebben we ca 10 km gelopen. Tijd voor koffie en overleg. De helft wacht op de shuttle en de rest gaat lopen. Ik heb gelopen en dat gaat heel goed. 6,2 km in 1 1/4 uur. Bij ons hotel op het terras aan de thee en wachten op de bus. Als de club weer kompleet is drinken we koffie of thee met spekkoek. Traktatie van Corrie. Nog even haken in het zonnetje op mijn balkon en 18.30 uur eten. Na het eten gaan we gezellig bij elkaar zitten en krijgen we van het bestuur een mooie kalender uit Luneburg. Van Corrie en Frans een leuke schelp we spelen het boerengezegdespel en bingo. Het bestuur heeft voor leuke prijsjes gezorgd. Tini bedankt het bestuur en ik overhandigde de enveloppen. Ook Willem wordt bedankt. Dan ruimen we de boel op. Koffertje pakket, nog even tikken en de wekker zetten voor morgen.

1. P.W. van van Amersfoort Truus:
    13 september 2015
    Wat leuk om op deze manier je 75ste verjaardag te vieren.
    Worden de loopafstanden langer? Een droge zonnige dag en tot slot nog een leuke avond, geweldig!