De eerste wandeling van ZBSV in 2014

10 april 2014 - Zaandam, Nederland

Zaandam 23 februari 2014

Verzamelen op de Zaanse Schans om 10 uur. En traditiegetrouw starten met koffie en appeltaart met slagroom. Dora had tijdens de vergadering een andere locatie geopperd en daardoor zaten we gezellig in de Tweekoppige Phoenix. Daar serveerde ze bij de koffie ook een zelfgestookt likeurtje, dus gevoed en gelaafd gingen we op pad: via de Zaanse Schans waar de buitenlandse toeristen alweer aanwezig waren, over de brug, door Zaandijk, Rooswijk, Westerkoog, Koog ad Zaan, Jagersplas, Haaldersbroek terug naar de Zaanse Schans, zo'n 10 kilometerDe wind was koud maar het was droog, dus het was genieten. Bij terugkomst de fiets gepakt, de rest gegroet en met Gerrit en Tiny terug naar huis. Onderweg voelde we een paar regendruppels, ben toen even koffie gaan drinken bij een paar kennissen en toen door de motregen weer naar huis. Een fijn begin van het nieuwe wandelseizoen. Groet Els de Jong

Er waren wandelaars voor de 5, 10 en 15 kilometer. Zo werden meteen de routes van onze wandelingen in april gecontroleerd.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl