Marokko

5 november 2019 - Agadir, Marokko

Dinsdag 5 november 2019

Ons laatste ontbijtje in Marokko en nog even op de  kamer tanden poetsen. Allemaal weer keurig op tijd bij de bus.  En dan het laatste ritje in Marokko naar het vliegveld in Agadir. Afscheid nemen van Soufiane en door allerlei controles. Ons marokaanse geld inwisselen en dan op zoek naar de koffie. In de hal moet je alles met euro's betalen en wij hebben nog een beetje marokkaans geld. Bij een soort mac kunnen we onze laatste mads kwijt. Jonge jongens zijn blij met de fooitjes. We wandelen even langs de winkeltjes en zien leuke slippers en Joke gaat overstag. Ik zie een leuke jurk, dus even een foto. Misschien kan ik er in Holland iets mee.  Het vliegtuig komt om10.25 uur binnen. Dus ik verwacht dat we op tijd vertrekken.

Reis Marokko 22/10  - 5/11   2019

2400 kilometer door een mooi, afwisselend land.

Reisgenoten ; Reisleider Soufiane            Ton/Greet, Adri/Joke, Ron/Hanneke, Mar/Annemie, Leo/Marianne, Gerard/Annelies, Leo/Pauline, Bernedien/Yvonne, Jan/Sara, Thewis/Ninke,  Nomi/Timo, Fatima, Joke, Els.

1. Yvonne de Jong-Schipper:
    5 november 2019
    Nou u kan terugkijken op een mooie reis. Wat heeft u hoop gezien. Ik heb uw verslagen elke keer met plezier gelezen en zo ook een beetje meegenoten van uw reis. Grt. Yvonne
  2. P.W. van van Amersfoort Truus:
    7 november 2019
    Mijn e-mail doet het weer!!! Hoera!
    En jouw reis.........ik heb genoten van je verslagen.