Gran Canaria 2024

29 januari 2024 - Puerto Rico de Gran Canaria, Spanje

Zondag 28 januari 2024

We hebben allebei lekker geslapen een halen de koffer tevoorschijn.  Ja vandaag gaan we terug naar Holland.  14 dagen genoten van een fijne tijd met elkaar en prachtig weer. De koffer is snel vol, maar omdat we pas om 12.00 uur uit ons appartement moeten  hebben we nog alle tijd om rustig te ontbijten. De zwemkleding houden we, net als onze warme kleding, apart en sluiten de koffer en de rugtas. De koffer etc. kunnen we kwijt in een aparte kamer. We zoeken een paar bedjes bij het zwembad en ik haal koffie met koek. De zon is goed warm, heerlijk. Ook trekken we nog een paar baantjes in het zwembad en gebruiken onze laatste lunch. Zo tegen 14.30 uur kleden we ons om en laten onze all inclusive bandjes van onze polsen halen. Om 15.15 uur kan onze taxi komen. En deze was echt op tijd. Een ritje naar de luchthaven en inchecken ging heel vlot. Dan begint het wachten. Ons vliegtuig heeft vertraging , niks aan te doen. Uit Holland komt er een berichtje van Esther dat ons vliegtuig nog in de lucht hangt. We appen even en Gerard en ik gaan dan koffie drinken. We moeten toch wat. Maar dan het verlossende bericht  vliegtuig is geland. Bij de gate is het erg druk maar gezellig. Gewoon even kletsen in  het hollands met medepassagiers. Natuurlijk over het mooie weer en de accomodaties waar ze  gelogeerd hebben. Ook hier moeten we via de trap naar buiten, stappen in de bus en moeten we de trap op om onze plaatsen in het vliegtuig in te nemen.  Zodoende een vertraging van 1 uur.  Een goede vlucht, nouja met een vermoeide peuter die zich danig liet horen. Op Schiphol worden we verwelkomt door Esther en Dillan. Een kort ritje naar de Justpier. Ik heb mijn sleutels bij Gerard laten liggen. Kopje thee met een cracker en dan om 02.00 uur naar bed.

Dit was Puerto Rico   Gran Canaria

2024.

1. Esther:
    29 januari 2024
    Happy to be home again!!! Weltrusten!
  2. P.W. van van Amersfoort Truus:
    29 januari 2024
    Weer veilig thuis al was het een beetje later. leuke laatste foto`s.
    Ik heb genoten van je verslagen. En nu maar weer acclimatiseren!
    Jose was hier vandaag.
    Groeten, Piet en Truus
  3. Sascha:
    29 januari 2024
    Bedankt voor je verslagjes en fijn dat jullie er weer zijn. Welkom thuid
  4. E. A. de Jong:
    29 januari 2024
    Dank je wel. Weggaan is fijn, maar thuiskomen ook.

Jouw reactie